Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på hello@prettyplease.dk hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Det er op til Pretty Please at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Pretty Please i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Pretty Please dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til:
Pretty Please
Værnedamsvej 12.A 3 sal
1619 København V

Transportskader

Alle transportskader skal meddeles hurtigst muligt til Pretty Please kundeservice.
Hvis du trods synlige huller, buler eller andre åbenlyse skader på pakken ikke straks gør indsigelse over for fragtmanden, kan der opstå tvivl om, hvor pakken er blevet beskadiget, og du risikerer selv at hæfte for eventuelle skader på din vare.
Ved mistanke om fragtskader skal du:
• Tage billeder af pakken, mens den er emballeret og herefter eventuelle skader af din vare
• Beholde alt emballage, idet det kan bruges til at dokumentere krav mod fragtfirma
• Kontakte Pretty Please kundeservice
Af bevismæssige årsager bør du kontakte os per telefon eller e-mail straks efter modtagelse. Gerne inden for 24 timer.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til hello@prettyplease.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Vi bestræber os på at svare inden for 2-3 hverdage.

Ønsker du at klage over et produkt købt på vores webshop, kan der sendes klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .